Psí karta
Často kladené otázky
Informace o vašem parťákovi uvedete na detailu produktu do předem připravených textových polí před tím, než vložíte produkt do košíku. Pokud textové pole nevidíte, ujistěte se, že se nacházíte na detailu produktu známky z kategorie Známky s QR kódem.
Pokud jste zapomněli některé informace před uskutečněním objednávky zadat, napište nám na mail info@propartaka.cz a my údaje zaktualizujeme.
Fotku nahrajete na detailu produktu přes černě označené tlačítko. Fotku nahrejte ve formátu jpg., jpeg. nebo png.
Pokud jste fotku zapomněli před uskutečněním objednávky vložit, zašlete nám ji na email info@propartaka.cz
Bohužel, toto není možné. Na kartě psa může být uvedeno pouze telefonní číslo, případně více telefonních čísel.
Jelikož jsou naše známky ručně vyráběné, je každá známka originál. Známka bude obsahovat stejné komponenty, které vidíte na fotce konkrétní známky.
Ano, toto možné je, ale pouze u známky BASIC. V případě, že se rozhodnete pro tuto známku a zároveň pro kombinaci QR kódu a telefonního čísla, uveďte tuto informaci do poznámky v košíku.
Bohužel, jelikož se jedná o personalizovaný produkt, nemůžeme známku prodat dalšímu zákazníkovi a známka tedy vrátit po zakoupení nelze.
Jelikož neznáme vaše parťáky tak jako vy, za správnost údajů v psí kartě si ručí každý zákazník sám. Pokud jsou v kartě uvedeny nesprávné údaje, nebo se údaje v průběhu času změnily, neváhejte nás kontaktovat na emailu info@propartaka.cz, rádi informace v co nejkratším termínu zaktualizujeme.
Záznamy nebyly nalezeny...